Atölyeler

Ana Sayfa Atölyeler
BAYFEST 2024

Yaparak-yaşayarak öğren

F Klavyede Parmaklarını Yarıştır

F klavye kullanımını yaygınlaştırmak, hızlı ve doğru yazma becerilerini geliştirmek, motivasyon ve rekabeti artırmak, farkındalık oluştu...

zSpace Arttırılmış Gerçeklik Atölyesi

Bu atölyede öğrencilere artırılmış gerçeklik (AR) teknolojisi ile etkileşimli deneyimler sunmayı hedefliyoruz. zSpace cihazını kullanarak ...

VR Gözlük Atölyesi

Bu atölyenin amacı, katılımcılara sanal gerçeklik (VR) teknolojisinin temellerini keşfetme ve VR gözlüklerin işleyişini anlama fırsatı su...

Uçuşa Geçiş: Model Uçak Simülasyonu Macerası

Bu atölyenin amacı, öğrencilere havacılık ve aerodinamik prensiplerini öğretmek, model uçakların nasıl çalıştığını anlamalarını sa...

Hayal Gücünü Katman Katman İnşa Et: 3D Kalem Atölyesi

Bu atölyenin amacı, katılımcılara 3 boyutlu kalemlerin nasıl kullanıldığını öğretmek, onlara üç boyutlu çizim yapma becerisi kazandır...

Köpük Kanatlar: Göğe Yükselen Planörler Atölyesi

Bu atölyenin amacı, katılımcılara hafif ve dayanıklı köpük malzemeden planör uçaklar yapmayı öğretmek, aerodinamik prensipleri ve uçuş...

Yıldızların Ötesine Bakış: Teleskopla Gökyüzü Gözlem Atölyesi

Bu atölyenin amacı, katılımcılara teleskop kullanarak gökyüzünü gözlemleme tekniklerini öğretmek, astronomiye olan ilgiyi artırmak ve uza...

Lazer CNC Teknolojisi

Bu atölyede öğrencilere lazer CNC teknolojisi ile ahşap yakma işlemini tanıtmayı ve bu yöntemi kullanarak öğretici projeler üretmeyi hedefl...

Robohatip Takımı İHA ve Model Roket Sergisi

Bu atölye, insansız hava araçları (İHA) ve model roketlerin tasarımı, üretimi ve uçuş prensiplerini tanıtmayı amaçlamaktadır. Katılımc...

’’GELECEĞE KÖPRÜ: AHŞAP ÇUBUKLARLA İNŞA EDİLEN LEONARDO DA VİNCİ ESERİ’’

Bu atölye de dünyaya gelmiş en şaşırtıcı zekaya sahip mühendislerden Leonardo da Vinci tarafından geliştirilmiş; sadece uzun tahtalar ve a...

Fildişi Macunu Deneyi Atölyesi

Bu atölye, katılımcılara fildişi macunu deneyini yaparak kimyasal reaksiyonları gözlemleme fırsatı sunmayı amaçlamaktadır. Fildişi macunu...

Hüsn-i Hat Atölyesi

Bu atölye, katılımcılara hüsn-i hat sanatını tanıtmayı ve yazmayı denemeyi amaçlamaktadır. Hüsn-i hat, Arap alfabesiyle yazılan güzel y...

Köpük Kesme Makinesi ile Roket Yapım Atölyesi

Bu atölyenin amacı, katılımcılara köpük kesme makinesi kullanarak model roketlerin tasarımını ve üretimini öğretmektir. Köpük malzemesi...

Matatalab ile Kodlama Öğreniyorum

Matatalab Anaokulu ve İlkokul seviyesindeki öğrencilere STEM (Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik) becerilerini öğretmek, kodlamayı sevd...

Bluetooth Kontrollü Araçlarla Balon Patlatma

Arduino ile programlanmış, bluetooth destekli, kendi tasarladığımız araçlarla balon patlatma...

LEGO EDUCATION EĞİTİMİ

Temel kazanımlar: Problem çözme ve proje üretme becerilerini geliştirmek Scratch ile robotik projeler geliştirmek Bilgi işlemsel düşünme ...

TELDEN HALKAYI GEÇİRME OYUNU

Bu etkinliğin amacı öğrencilere basit elektrik devresinin mantığını oyunlaştırma yöntemi ile kavratmaktır....

Akıl ve Zeka Oyunları

Akıl ve Zeka Oyunları etkinliğinin amacı, katılımcıların kısa sürede odaklanma ve hızlı düşünme becerilerini geliştirmektir. Bu süre ...

Okul Öncesi Çocuklar için Deneyler

"Karbonatla Balon Şişirme" Deneyi....

Canlanan Dünyalar: Quiver ile 3D Boyama Etkinliği

Artırılmış gerçeklik teknolojisini kullanan web 2.0 aracımız Quiver ile özellikler küçük yaş öğrencilerin 3. Boyut kavramını geliştir...

Su Piyanosu

Makey Makey, elektronik bir icat ve öğrenme platformudur. Amacı, kullanıcıların basit elektronik devreler oluşturarak nesneleri klavye veya far...

mTiny ile Kodlama Etkinliği: Bilgisayarsız Kodlama

Bu etkinlik, mTiny robotu kullanarak çocuklara temel kodlama becerilerini kazandırmayı amaçlar. Öğrenciler, mTiny ile etkileşimde bulunarak alg...

Twin Kodlama Etkinliği: Yaratıcı ve Eğitici Bir Deneyim

Bu etkinliğin amacı, çocukların Twin Kodlama setini kullanarak temel programlama becerilerini kazanmalarını sağlamaktır. Katılımcılar, sens...

Elektronik Devre Seti Etkinliği

Bu etkinliğin amacı, çocuklara elektronik devrelerin temel prensiplerini öğretmek ve onları kendi projelerini oluşturmaya teşvik etmektir. Kat...

Sihirli Labirent Takım Oyunu

Bu etkinliğin amacı, 8 ila 24 öğrenci arasında değişen katılımcıların, işbirliği ve takım çalışması becerilerini geliştirerek sihir...

Çizgi İzleyen Robot Etkinliği

Bu etkinliğin amacı, çocuklara temel robotik ve kodlama becerilerini kazandırmak, çizgi izleyen robotların çalışma prensiplerini öğretmek v...

©BAYBURT İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Gençosman Mah. Turgut Özal Bulvarı No.113 Kat.1 PK. 69000 Merkez / BAYBURT - 0 458 280 69 00