
Bakanlığımız tarafından merkezi olarak yönetilen ve kullanılan Doküman Yönetim Sisteminin yaygınlaştırma çalışmaları kapsamda Bayburt ili genelinde; türüne bakılmaksızın, tüm resmi okul ve kurumlarımızda 01/03/2017 tarihinden itibaren resmi yazışmaların tamamında Doküman Yönetim Sistemi kullanılacaktır. Belirtilen tarih itibari ile tüm resmi okul ve kurumlarımızda bulunan "Gelen Evrak" , "Giden Evrak" ve diğer evrak kayıt defterleri; arşiv yönetmeliğine uygun olarak sonlandırılarak, arşive kaldırılacak ve bu tarihten itibaren aksini bildirir resmi yazı olmadığı sürece sadece Doküman Yönetim Sistemi üzerinden resmi yazışmalar yapılacaktır.
Tüm okul ve kurumlarımızda Doküman Yönetim Sistemine (DYS) erişim şartları ve kuralları (Ek1), kullanılacak olan Nitelikli Elektronik Sertifikaların (NES) nasıl talep edileceği, kullanım ve yenileme işlemleri (Ek2), rollerin tanımlanması ve belirlenmesi (Ek3), kullanımda uyulması gereken usul ve esaslar (Ek4) belirlenmiş olup, Bakanlığımız ve diğer Bakanlıklar, Valilik Makamı veya ilçe Kaymakamlık Makamlarımızca belirlenmiş aksine bir genelge, yönetmelik, yönerge veya resmi emir olmadığı sürece geçerli olacak, belirlenen kural, usul ve esaslar çerçevesinde resmi yazışmalar yapılacaktır.
Ek-2: NES Talebi Kullanımı ve Yenileme İşlemleri
Ek-3: DYS Rollerinin Tanımlanması
Ek-4: DYS´de Uyulması Gereken Kurallar
Ek-6: Birim Gelen ve Birim Giden Evrak Kayıt Kullanıcıları Kullanım Kılavuzu
Ek-7: DYS Katılımsız Kurulum Programı(V 8.351)(Güncelleme: 01/01/2023)
Ek-8: Java Güvenli Site Ekleme Aracı(Java_Security_Site_Ekleme)